Ladataan Tapahtumat

Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen

28.9.2021, kello 13:00 - 15:00

Tämä koulutus järjestetään saman sisältöisenä myös 30.9. kello 13-15.

Kohderyhmä

Valmennus on tarkoitettu Satakunnan sote- ja pelastuspalveluiden henkilökunnalle ja esihenkilöille.

Paikka

Koulutus järjestetään etäkoulutuksenä Teams-ohjelman avulla. Osallistumislinkki koulutukseen lähetetään ilmoittautuneille.

Kouluttajat

  • Peter Jung, Filosofian akatemia
  • Eero Lahtinen, Filosofian akatemia

Tavoitteet

Koulutuksen tavoitteena on:

  • Ymmärtää, mistä asiakaskeskeisyydessä ja pohjimmiltaan kyse ja miksi asiakaslähtöisyys on elinvoimaisen organisaation elinehto.
  • Oppia tarkastelemaan omia toimintamalleja asiakaan näkökulmasta.

Sisältö

Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:

  • Asiakaskokemus: mistä on kyse ja miksi on tärkeä? Keille kaikille se kuuluu ja ketkä siitä lopulta vastaavat? Millainen kokemuksen tulisi olla – sujuva, luotettava, varma, laadukas?
  • Miten asiakaskokemus, arvot ja palvelulupaus kytkeytyvät toisiinsa?
  • Asiakaskokemuksen johtaminen
  • Työn organisointi ja johtaminen asiakaskokemuksen näkökulmasta
  • Miksi sanomme ja haluamme toimia asiakaskeskeisesti, mutta käytännössä se on vaikeaa? Miksi huono asiakaskokemus tarkoittaa itse aiheutettua lisätyötä ja palveluiden ruuhkautumista? Miten tavoitteiden asettaminen ja työn mittaaminen liittyvät asiakaskokemukseen?
  • Asiakkaiden tarpeista lähtevä jatkuva parantaminen ja palveluiden kehittäminen työn arjessa: asiakkaiden osallistaminen, käytännön työkalut, kehittämistyön organisointi ja ihmisten ja organisaation muutoskykyisyyden vahvistaminen.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu 24.9.2021 mennessä tästä linkistä.

Lisätietoa

Lisätietoja koulutussarjasta antaa:

Tarja Alin
Koulutussuunnittelija
Rauman sosiaali- ja terveystoimiala
p. 044 403 2747
tarja.alin@rauma.fi

Esihenkilöiden ja henkilöstön muutoskoulutukset

Satakunnan sote-rakenneuudistuksen kehittämishankkeessa toteutetaan syksyn 2021 aikana esihenkilöiden ja henkilökunnan muutoskoulutukset, joiden tavoitteena on vahvistaa esihenkilöiden kykyä tukea työntekijöiden oma-aloitteisuutta ja työn kehittämistä työntekijöiden työhyvinvointi huomioiden lisäämällä työntekijöiden valmiuksia toteuttaa työtään ja kehittää sitä asiakaslähtöisesti, yhteisöllisesti ja organisaation tavoitteiden suuntaisesti. Koulutuksista tehdään tallenteet.

Koulutusten pääteemat:

  1. Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin vahvistaminen
  2. Yhteisen tahtotilan luominen ja luottamuksen rakentaminen
  3. Itseohjautuvuuden / työyhteisöohjautuvuuden

Koulutuskokonaisuudesta saa parhaan hyödyn, kun osallistuu kaikkiin koulutuksiin tai katsoo niiden tallenteet ennen seuraavaa koulutusta.

Tiedot

Päivämäärä:
28.9.2021
Aika:
13:00 - 15:00
Tapahtumaluokat:
,

Järjestäjä

Satasote

Tapahtumapaikka

Etätapahtuma

Lisää tapahtuma kalenteriisi!