Ladataan Tapahtumat

Mitä väliä? – asiakas- ja työntekijäkokemuksen mittaaminen hyvinvointialueella

9.11.2022, kello 12:00 - 16:00

Ajankohta

9.11.2022 kello 12.00-16.00

Paikka

Satasairaalan N2-auditorio, katso kartta ja reittiohjeet Satasairaalan sivuilta. 

Kohderyhmä

Satakunnan hyvinvointialueen johtajat, esihenkilöt ja kehittäjät

Tavoite

Kasvattaa osallistujien perusosaamista asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen mittaamisesta sekä lisätä tietoutta HR-johtamisesta ja sen hyödyistä.

Kouluttajat

Kari Korkiakoski, Futurelab, Jaana Saramies, Saratiikka, Jaakko Männistö Feedbackly, Mari Viljanen-Peuraniemi & Heidi Lehtonen, Kestävän kasvun Satakunta-hanke

Ohjelma

klo 12.00-12.15
Koulutuspäivän avaus, Kirsi Varhila, Satakunnan hyvinvointialuejohtaja

klo12.15-13.15
Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus – mitä, miksi ja miten mitataan, Kari Korkiakoski, Futurelab

klo 13.15-13.45
Feedbacklyn palautejärjestelmä asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen mittaamisessa, Jaakko Männistö, Feedbackly Oy

klo 13.45-14.10
Kahvitauko

klo 14.10-15.10
HR-tiedolla johtaminen ja sen hyödyt, Jaana Saramies, Saratiikka

klo 15.10-15.40
Asiakas- ja työntekijäkokemuksen mittaaminen Satakunnan hyvinvointialueella, Mari Viljanen-Peuraniemi, hankekoordinaattori Heidi Lehtonen, hankekoordinaattori

klo15.40- 16.00
Aikaa yhteiselle keskustelulle

Ilmoittautuminen

Sitovat ilmoittautumiset 2.11.2022 mennessä.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä antaa

Mari Viljanen-Peuraniemi,
hankekoordinaattori
mari.viljanen-peuraniemi@satasairaala.fi
0447077000

Heidi Lehtonen,
hankekoordinaattori
heidi.lehtonen@satasairaala.fi
0447079768

Tiedot

Päivämäärä:
9.11.2022
Aika:
12:00 - 16:00
Tapahtumaluokka:

Järjestäjä

Satakunnan hyvinvointialue
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Tapahtumapaikka

Satasairaalan auditorio
Sairaalantie 3
Pori, 28500
+ Google Map
Näytä Tapahtumapaikka WWW-sivusto

Lisää tapahtuma kalenteriisi!